Обяви за работа

Потребители
  • Общ брой потребители: 5
  • Latest: StevensaL
Stats
  • Общ брой публикации: 609
  • Общ брой теми: 608
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 13
  • (Ноември 12, 2018, 02:00:10 pm)
Потребители онлайн
Users: 0
Guests: 1
Total: 1

Страници: [1] 2 3 ... 25
Предоставя психологическа информация за хората, които я носят


Лепенката е изключително гъвкава и комфортна за употреба, като с всяко движение на човешката ръка улавя важни информация (снимка: Bao Lab / Stanford)

На хората днес се налага да извършват все повече дейности едновременно, в резултат на което расте търсенето на по-качествени и по-леки устройства, които да проследяват ефективността им.

Вече имаме два интересни прототипа на сензори, разработени от изследователи в университетите Станфорд и Бъркли. Те представляват изключително фини лепенки, които полепват плътно по кожата и предоставят психологическа информация за лицата, които ги носят.

Лепенката е изключително гъвкава и удобна за носене, като с всяко движение на човешката ръка, софтуерът улавя важни информационни компоненти, които накрая оформят анализи. Тя отчита и най-леките промени при всеки импулс, който сърцето извършва, и всякакви изменения, свързани с дишането.

Дизайнът тепърва ще претърпява промени, които да направят лепенката още по-комфортна при употреба и по време на по-интензивни дейности.

Специалната лепенка носи името „BodyNet” и е разработена от фина пластмаса, която позволява лесно масово производство и безпроблемна рециклируемост.

https://technews.bg/article-118688.html
0 коментари


Улеснява се процедурата за регистрация на доставчиците на GPS данни, които ще се използват за изчисляване на дължимите от тежкотоварните автомобили тол такси. Доставчиците на GPS данни ще предоставят за обработка на националните доставчици на услуги – партньори на Агенция „Пътна инфраструктура“, информация за географското позициониране на техните клиенти по републиканската пътна мрежа. На база на обработените GPS данни „елките“ на Националното тол управление ще изчисляват дължимата тол такса на съответния тежкотоварен автомобил.

Това предвижда публикуваният за обществено обсъждане проект на промени в Наредбата за условията, реда и правилата за изграждане и функциониране на  смесена система за таксуване на различните категории пътни превозни средства на база време и на база изминато разстояние. С измененията  Наредбата се привежда в съответствие с поправките в Закона за пътищата.

Действащата наредба предвижда доставчиците на декларирани (GPS) данни да сключват договор при Общи условия с АПИ, която да обработва и  допълва информацията за изчисляването на дължимите тол такси. С промените в наредбата се предлага да отпадне тази необходимост и да се намалят изискванията към доставчиците на декларирани (GPS) данни, а те да подписват договор с Националните доставчици на услуги и ЕУЕСТ доставчиците. Партньорите на АПИ ще обработват GPS данните и ще ги превръщат в т.нар. тол декларации, които ще изпращат към тол системата за изчисление на дължимата тол такса. Отпадането на този ангажимент на АПИ няма да изисква допълнителен финансов ресурс.

Същевременно Пътната агенция запазва контролните си функции над дейността на доставчиците на декларирани (GPS) данни, като се предвижда да ги вписва в публичен списък при облекчени условия.

Запазват се изискванията към доставчиците на декларирани данни да притежават валиден сертификат съгласно БДС EN ISO 9001 или еквивалентен документ, да разполагат с техническо оборудване, необходимо за събиране и предоставяне на данни за географското позициониране и изминатите участъци от платената пътна мрежа. Те трябва също така да имат специализиран персонал с опит и с необходимата квалификация, чрез които да могат непрекъснато да изпълняват изискванията на АПИ, както и да имат добра репутация.

С промените в Наредбата се привежда в съответствие със Закона за пътищата премахнатото задължение АПИ да организира разпространението на бордови устройства, регистрацията на ползватели на платената пътна мрежа, директното им отчитане и усвояване на суми от поддържан от тях баланс. Тези дейности ще бъдат изцяло прехвърлени върху търговците, които в различните си качества предоставят  услуги по електронно събиране на пътни такси, като АПИ няма да плаща допълнително за това.

Услугите, предоставяни в разкриваните от АПИ пунктове за продажба, ще бъдат плащане на винетна такса и купуване на маршрутна карта. Тол такса ще може да се плаща в пунктовете за продажба, разкривани от националните доставчици на услуги и от ЕУЕСТ доставчиците.

Проектът на документа може да видите ТУК.

https://www.geomedia.bg/novini/item/7649-%D1%82%D0%BE%D0%BB-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8-%D1%81-gps-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8
0 коментари


Швейцарският производител на безжични решения за позициониране u-blox и Arvento Mobile Systems, световен пионер в телематиката и технологиите за проследяване на автомобили, представиха новата система за проследяване на превозни средства imt.x1.

Системата imt.x1 на Arvento е качествено различна от другите решения в тази област благодарение на своя 6-осен жироскоп, който може да отчита в три измерения движения, причинени от аварийно ускорение, рязко спиране, отклонение от курса и дрифт. Системата разполага с различни опции за свързаност, включително двоен CANBus и Bluetooth, и е съвместима с eCall, като събира и предоставя данни за анализ от аварийни ситуации и други функции за проследяване на превозните средства. Тя използва мощен Arm микроконтролер от следващо поколение.

Новият продукт е пореден резултат от успешното 8-годишно стратегическо партньорство между Arvento и u-blox. "u-blox е повече от доставчик. Като световен лидер в IoT сектора, предоставящ високоефективни IoT модули, платформи и услуги за поддръжка, u-blox е нашият надежден технологичен партньор, който работи в тясно сътрудничество с нас, за да отговори на нуждите и проблемите на клиентите", коментира Йозер Хинкал, главен управител на Arvento.

Високочувствителното и прецизно позициониране на системата imt.x1 е осигурено чрез интегрирането на 2G, 4G и 5G клетъчни модули на u-blox, както и на GNSS (Global Navigation Satellite Systems) модули.

Разработката на imt.x1 перфектно се привежда в съответствие с визията и мисията на Arvento като разработчик на усъвършенствани автомобилни телематики и устройства за проследяване на превозни средства и ще бъде налична от август 2019 г

http://electronics-bulgaria.com/article/3182--u-blox-i-arvento-obiaviha-nova-sistema-za-proslediavane-na-prevozni-sredstva
0 коментари


Melexis отчете продажби за второто тримесечие на 2019 г. в размер на 120 млн. евро, което представлява 3% увеличение в сравнение с предходното тримесечие и 15% намаление в сравнение със същото тримесечие на 2018 г.

Брутната печалба е 49,8 млн. евро или 41,4% от продажбите - ръст от 6% спрямо предходното тримесечие и спад от 24% в спрямо същото тримесечие на миналата година.

Разходите за изследователска и развойна дейност представляват 16,3% от продажбите. Оперативната печалба е в размер на 18,4 млн. евро или 15,4% от продажбите - 17% повече от предходното тримесечие на 2019 г. и 48% по-малко в сравнение със същото тримесечие на 2018 г. Нетната печалба е на стойност 15,6 млн. евро или 0,39 евро на акция, което представлява ръст от 12% в сравнение с предходното тримесечие и спад от 45% на годишна база.

Продажбите за първата половина на 2019 г. са в размер на 236,5 млн. евро, което е с 16% по-малко в сравнение с първото полугодие на 2018 г. Компанията очаква нивото на продажбите през цялата 2019 г. да остане под нивото от предходната година.

Продажбите на клиенти от автомобилостроенето представляват 92% от общите продажби както през второто тримесечие, така и през цялата първата половина на 2019 г.

http://electronics-bulgaria.com/article/3180-melexis-otchete-rast-na-prodajbite-prez-vtoroto-trimesechie
0 коментари


Акциите на Cisco Systems Inc. паднаха със 7% в сряда, след като от компанията публикуваха разочароваща прогноза за представянето си през четвъртото тримесечие. Основните мотиви за тези очаквания са свързани със слабото ѝ представяне в Китай на фона на търговската война между Пекин и Вашингтон и опасения за технологични разходи, които досега мрежовият гигант успяваше да избегне.

Базираната в Сан Хосе, Калифорния, компания предвижда увеличение на фискалните си печалби за четвъртото тримесечие до 2,2 милиарда долара, при приходи от 13,43 милиарда долара, което е 6% повече спрямо същото тримесечие на миналата година.

Въпреки че докладът за четвъртото тримесечие потвърждава настроенията на анализаторите, че компанията успешно се е трансформирала от доставчик на хардуер във фокусирана върху хибридни облачни изчисления организация, предлагаща софтуерни решения на абонамент, ръководството на компанията предупреждава за редица предизвикателства при поръчките на доставчиците на услуги и сериозната ситуация на китайския пазар.

"През юли видяхме някои ранни индикации за макро-промени, които не бяха на лице през предходното тримесечие", обясняват от компанията.

Cisco до голяма степен успява да избегне сериозни негативи от търговската война между Пекин и Вашингтон, като коригира цените на някои свои продукти и изнася производството си извън Китай. Все пак от компанията се оплакаха, че са изместени от китайския пазара по някакви "националистически" причини, които оказват своето влияние на продажбите.

https://computerworld.bg/cloud/2019/08/15/3951389_spad_na_akciite_na_cisco_sled_slabi_ochakvaniia_za_q4/
0 коментари


<a href="https://www.youtube.com/v/646o7V-HyGE&amp;t=762s" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/646o7V-HyGE&amp;t=762s</a>

Решението за хиперлокация на Cisco® осигурява безпрецедентна средна точност на позициониране от 1 до 3 метра на клиентско Wi-Fi устройство. Решението се основава на четири Cisco технологии:
●   Cisco Aironet® 4800 Access Point
●   Cisco DNA Spaces
●   Cisco Connected Mobile Experiences (CMX) Location Engine
●   CMX SDK

Преглед на продукта
Същите лични и бизнес удобства, които GPS и картовите услуги допринасят за позиционирането на открито, в момента могат да се
реализират и в корпоративното закрито пространство. Приложенията са многобройни и включват намиране на пътя и локационно базирани услуги (следене физическото състояние на служители, гъвкаво използване на работното място, следене на активи, реклама) в молове, болници и хотели; проследяване на времето за изчакване в линиите за сигурност на летището; пласиране на продукти на дребно. Към днешна дата решенията, които покриват тези приложения, имат множество предизвикателства и ограничения, като грубата точност е от 5 до 10 метра и бавно опресняване на местоположението, заедно с нестандартни скъпи подходи чрез използване на видео и RF технологии. Понякога тези решения умело използват BLE предаватели с батерия, които макар и прости като концепция, са логистично и оперативно утежняващи.

Решението за хиперлокация на Cisco предоставя хардуерни и софтуерни иновации, които могат да доставят от 1 до 3 метра средна точност на позициониране за свързани Wi-Fi устройства. Основа на решението се явява следващото поколение Cisco Aironet 4800 Access Point. Аксеспойнтът има нашият доказан набор от антени Hyperlocation и допълнително Wi-Fi радио вградено в устройството. Използвайки индикаторът за силата на получения сигнал (RSSI) и ъгълът на получаване на сигнала може да се триангулира местоположението на свързани Wi-Fi и BLE устройства с изключителна точност. Точката на достъп предоставя безпроблемни BLE предаватели, които са захранвани през Ethernet и централно управлявани от дейта център. По този начин се премахва нуждата от ИТ инженери да правят разходки за инспекция на състоянието на BLE предавателите използвайки приложения на своите смарт устройства.

Комбинирайки BLE сигнала и локационните данни от Hyperlocation антените на Aironet 4800 със сензори на мобилното устройство на клиента позицията може да бъде определена с точност от 1 до 3 метра в почти реално време. Клиентите могат да намерят своята позиция, да запаметят интересни точки и използвайки картографски приложения да намерят най-бързият до дестинацията им път.

Характеристики и предимства
Таблица 1 изброява характеристиките и предимствата на хиперлокационното решение.

Таблица 1. Характеристики и предимства

ХарактеристикиПредимства
1 - 3 метра средна локационна точностПредоставя от 1 до 3 метра средна точност на позициониране на свързани Wi-Fi устройства в зависимост от разположението на аксеспойнтовете
True blue dot experienceПоддържа навигация и насочване с точно позициониране в почти реално време.
BLE предавателВключва пет централно управлявани BLE предавателя с отделни уникални универсални идентификатора (UUID) и нива на мощност
FastLocateГенерира чести актуализации на местоположението за свързани Wi-Fi устройства
SDKНамира се на мобилното устройство и дава възможност на мобилните приложения да използват сензорите на устройството, за да подобрят точността на местоположението и скоростта на опресняване

Хардуер и софтуер
Хиперлокационното решение на Cisco се състои от четири технологии:
● Aironet 4800 access point
● Cisco DNA Spaces
● Connected Mobile Experiences (CMX) Location Engine
● SDK

Фигура 1. Cisco Aironet 4800 Access Point



Лицензиране
Хиперлокацията на Cisco не се лицензира самостоятелно. Изисква се лицензи за четирите Cisco технологии: Aironet 4800, Cisco DNA Spaces, Connected Mobile Experiences (CMX) и CMX SDK. За условията на лицензиране на тези отделни технологии вижте линковете по-горе.

За спецификации на всеки един от продуктите, моля използвайте линковете по-горе.

Ограничена доживотна хардуерна гаранция

Продуктите в решението за хиперлокация на Cisco идват с ограничена доживотна гаранция, която предоставя пълно гаранционно покритие на хардуера, докато крайният потребител продължава да при...

Read More

0 коментари


Интернет на нещата (IoT) е бързо развиващ се пазар, който е на път да достигне стойност от 745 милиарда долара в рамките на тази година и се очаква да надмине 1 трилион долара през 2022 г., според анализаторите на IDC. Все по-голям набор от устройства, услуги и индустриално оборудване - интелигентни реактивни двигатели, производствени и селскостопански машини и т.н. - се свързват с интернет, което позволява на компаниите да получават и проследяват данни, до които никога досега не са имали достъп, а също така и автоматизация на редица ръчни процеси и системи.

Но IoT е нещо повече от развитие на индустриалния сектор – тенденцията е застъпена сериозно и в потребителското пространство, благодарение на редица технологични компании, важна част от които е и Amazon. Дигиталният асистент Alexa се интегрира във все повече и повече устройства, което позволява те да бъдат контролирани чрез гласови команди. В същото време интелигентните устройства на Amazon влизат във все повече домове, а платформата Amazon Web Services (AWS) разширява постоянно IoT поддръжката, която предлага. Комбинацията от тези тенденции дава на компанията доминираща позиция в света на IoT.

За да добием по-добра представа за влиянието на Amazon в IoT, ще хвърлим поглед върху усилията, които най-големият онлайн търговец насочва в развитието на умни говорители, интелигентния дом и AWS.

Умни говорители

Устройствата Amazon Echo са най-популярните умни говорители на пазара с дял от 61%. За справка, втората позиция, която принадлежи на Google Home, има едва 24% пазарен дял. Но за Amazon в тази посока има много по-важни неща от самите продажби.

Компанията не печели много от продажбата на своите Echo и те често дори водят до загуби, но тя гледа на устройствата като на дългосрочен двигател на своята платформа за електронна търговия. Притежателите на Echo са изразходвали около 1700 долара в Amazon.com през 2017 г. - със 700 долара повече от средния купувач в Amazon на годишна база и с 400 долара повече от средния премиум клиент на платформата, според Consumer Intelligence Research Partners.

Ключовият фактор в случая е лесния начин, по който потребителите могат да поръчат чрез Alexa нови продукти с гласови команди или да поръчат отново артикули, които са закупували в миналото.

С ранната преднината, която Amazon натрупа на пазара на умни говорители, и предимствата, които получават собствениците на Echo при пазаруване в електронния магазин на компанията, обвързват по удобен начин растежа на двете страни.

Домашна интеграция

През последните няколко години Amazon работи усилено, за да разшири присъствието си в домовете на хората, далеч отвъд умните високоговорители. През април компанията представи услуга, наречена Key for Garage – интелигентна система за отваряне на гаражни врати, която позволява на доставчиците да оставят пакетите на сигурно в гаражите на клиентите. Това е най-новото разширение на ключовите услуги на компанията, които позволяват на доставчиците да предават пратките в домовете на клиентите или в багажниците на автомобилите им.

През юли Amazon представи и услугата TurnKey, която реализира в партньорство с Realogy. Тя е насочена към бъдещите купувачи на жилища, като им помага да се свържат с най-подходящите агенти на недвижими имоти. След като клиентът на TurnKey закупи новата си къща, Amazon изпраща на новодомците някои от своите умни домашни устройства като говорител Echo и умен звънец за вратата, както и кредит за достъп до домашните услуги на компанията.

Целта и тук е Amazon да имплементира възможно най-много от своите устройства в домовете на потребителите, проправяйки пътя към допълнителни продажби в платформата си за електронна търговия и улеснявайки възможностите за предлагане на нови услуги в бъдеще.

AWS за IoT

Въпреки че Amazon е най-известна с доминантната си позиция в електронната търговия, по-голямата част от печалбите ѝ всъщност идват от облачните ѝ услуги. AWS притежава около 32% дял от пазара на облачни услуги и компанията използва силата си в сектора, за да разшири още повече своя IoT обхват.

Един от примерите за това идва от решението на Volkswagen именно AWS да послужи като основа за облачната производствена инфраструктура на компанията. Автомобилният производител обяви през март, че AWS ще бъде използван за свързване на 122 от производствените му инсталации към облака, включително IoT услуги за "повишаване на ефективността и продължителността на работа, подобряване на гъвкавостта на производството и повишаване на качеството на превозните средства".

Сделки като тази са важни за Amazon, тъй като услугите за облачни изчисления ще генерират 210 милиарда долара през тази година и се очаква да достигнат 370 милиарда долара до 2022 г., според пазарни данни на IDC. Сделката с Volkwagen до...

Read More

0 коментари


През второто тримесечие на 2019 г. доставките на умни часовници са нараснали с 44% на годишна база и достигат 12 милиона бройки. Apple Watch доминира на пазара и запазва челната си позиция с дял от 46,0%. Това са основните изводи от глобално изследване на пазара на умни часовници, изготвено от Strategy Analytics.

Според доклада Apple е продала 5,7 милиона устройства - при 3,8 милиона устройства през второто тримесечие на 2018 г. При ръст на годишна база от 50%, Apple Watch отново успява да изпревари дори глобалния растеж. Останалите топ играчи в сектора са

Samsung и Fitbit, като доставките на южнокорейския технологичен гигант са нараснали със 122% през второто тримесечие, достигайки до 2 милиона доставени бройки. Fitbit изостава от общата тенденция, като бележи отстъпление в доставките от 7,7%.

По този начин, след безспорният лидер Apple, на пазара на умни часовници се нарежда Samsung с 15,9% дял, докато Fitbit оформя призовата тройка с 9,8% пазарен дял.

"Глобалните доставки на умни часовници нараснаха с впечатляващите 44 % на годишна база - от 8,6 милиона бройки през второто тримесечие на 2018 г. до 12,3 милиона през второто тримесечие на 2019. Растежът на сектора ще продължава", категоричен е Стивън Уолцер, старши анализатор на Strategy Analytics.

https://computerworld.bg/it_liders/2019/08/08/3948585_seriozen_rust_na_pazara_na_umni_chasovnici_apple_na/
0 коментари
Страници: [1] 2 3 ... 25